RE
medica.no


SALGSBETINGELSER

Følgende betingelser gjelder for alt salg av varer til forbrukere fra nettbutikken remedica.no. Kundens ordrebekreftelse/bestilling utgjør sammen med disse betingelsene det samlede avtalegrunnlaget for handelen.

Betingelsene gjelder kun for salg i Norge med Svalbard. 
Alle bestillinger forskuddsbetales via bankoverføring eller med betalingskort - vi tar både VISA og MasterCard.

Alle korttransaksjoner håndteres av Netaxept-løsning som følger nasjonale og internasjonale sikkerhetsstandarder og som er Skandinavias største leverandør av betalingsløsninger over Internett.

Salg til forbrukere er blant annet regulert i Forbrukerkjøpsloven og Angrerettsloven.
Vi er ansvarlig for transaksjoner via evt. betalingskort gjennom nettsiden.
 

PRISER

Prisene inkluderer 25% moms.
Dersom momsen, skatter eller andre avgifter endres vil våre priser endres tilsvarende.

Ved kjøp via NETS betalingsmodul
Salgsbetingelsene utgjør sammen med din bestilling, bekreftet gjennom en ordrebekreftelse, det samlede avtalegrunnlaget for kjøpet. Remedica Norway as er ansvarlig for transaksjoner gjennom nettsiden.

3D Secure - enda sikrere betaling over internett 3D Secure er en felles sikkerhetsstandard for betaling over internett med VISA (Verified by Visa) og MasterCard (SecureCode).
 
Hva er 3D Secure?
3D Secure (Verified by VISA og MasterCard SecureCode) er den sikkerhetsløsningen som VISA og MasterCard benytter for å identifisere kortholder ved kjøp over internett. 3D Secure har blitt et krav fra kortinnløsere for å gjøre handel over internett enda sikrere.

Hvordan betaler du med 3D Secure?
Dersom din kortutsteder bruker 3D Secure som en ekstra sikkerhetskontroll ved betaling vil du få opp en egen side hvor du taster inn kode fra nettbank kalkulator eller passord (BankID). Denne kommunikasjonen går mellom deg og banken, og vi kan ikke se passordet eller koden du taster inn.

For din sikkerhet vil vi ikke lagre kortnummeret på ditt betalingskort.

Alle bestillinger som kommer til nettbutikken blir bekreftet  pr. e-post kort tid etter mottatt bestilling. Vår ordrebekreftelse innholder informasjon om bestilte produkter, mengde, pris inkl. mva, porto/frakt og totalsum.

Når du betaler med kort blir beløpet reservert på din konto ved bestilling. Pengene blir imidlertid ikke trukket fra kontoen før varene sendes fra oss. Du vil motta en e-post når din ordre er ferdig behandlet og sendt fra oss.

Dersom du ikke ønsker å betale med kort, kan du forhåndsbetale til vårt Nordea kontonr. 6039.06.60203 (Remedica Norway AS). Vi sender deg varene så snart pengene er mottatt på vår konto. Skriv inn ordrenummer som referanse ved betaling.


BESTILLING 

Alle bestillinger betraktes som bindende når de er betalt og ordrene er satt til behandling. Du mottar en ordrebekreftelse pr. e-post med all informasjon. I tillegg mottar du en e-post med informasjon etter hvert som ordren behandles hos oss.

Bestillinger pr. telefon er ikke mulig


UTSOLGTE VARER - BESTILLINGSVARER

Det kan forekomme at varer er utsolgt eller er i bestilling. Hvis varen er utsolgt/bestillingsvare kan dette forsinke ekspedering av hele ordren med 10-12 virkedager. Kunden har mulighet til å slette ordren inntil ordren blir satt til produksjon. Hvis ordren er satt til produksjon regnes kjøpet som bindende


FEIL OG MANGLER - REKLAMASJON

Alle varer som selges på REmedica.no gjennomgår en grundig kvalitetskontroll og sendes i forsvarlig emballasje som skal sikre at varen kommer frem uskadet til våre kunder. Skader som oppstår som følge av feilaktig bruk, må kunden selv stå til ansvar for.

Dersom varen allikevel skulle være skadet eller av andre grunner ha en fabrikasjonsfeil må kundeservice kontaktes umiddelbart. Vi anbefaler deg å benytte vårt kontaktsskjema på REmedica.no eller å sende en e-post til kundeservice. Husk å oppgi ditt ordrenummer.

Følgende informasjon bør inkluderes:

1. Ordrenummer  
2. Varen det gjelder  
3. Beskrivelse av feil og legg gjerne ved bildebevis for raskere behandling.

Normal prosedyre vil være å sende tilsvarende produkt mot retur av defekt/skadet vare.


ANGRERETT - ÅPENT KJØP I 14 DAGER FOR UÅPNET VARE

For dine innkjøp gjelder 14 dagers åpent kjøp. Som kjøper har du retur- og angrerett i henhold til Angrerettloven.

I denne perioden har du en angrerett som innebærer at du har mulighet til å, uten noen forpliktelser fra din side, sende tilbake de varene du har mottatt. Returporto dekkes av deg som kjøper.

Du skal i så fall sende tilbake varene uskadde og ubrukte sammen med orginalemballasjen. På grunn av begrenset tilgjengelighet på telefon bes du kontakte oss pr. e-post før retur med henvisning til ordenummer. Underskrevet angrerettskjema legges ved varen.

Ikke send oss returvarene i postoppkrav. Disse vil ikke bli hentet.

Ved en eventuell tvist kan du henvende deg til Forbrukerrådet eller det lokale forbrukerkontoret for å få hjelp.


OPPLYSNINGER GITT I NETTBUTIKKEN 

Vi tilstreber å gi våre kunder så korrekt informasjon om våre produkter som mulig. Vi tar imidlertid forbehold om at skrivefeil/trykkfeil kan forekomme, noe som kan innebære at vi ikke kan levere i henhold til informasjon gitt i vår nettbutikk, vår markedsføring eller på annen måte.


ALDERSGRENSE:
 
For å handle i vår nettbutikk må du ha fylt 18 år. Er du under 18 år kan du få en foresatt eller annen myndig person til å handle for deg.




 

Remedica Norway AS
Persbråtan 2 0770 Oslo
Tel. +47 905 03 405 - Org.nr. 895676292
Produsert av 24Nettbutikk © 2002 - 2019